Szerviz
Cégünk a Kyocera nyomtatók és multifunkciós készülékek magyarországi disztribútoraként garanciális és garancia időn túli szerviz szolgáltatást is biztosít ügyfelei számára. Telephelyünkön külön szerviz részleg üzemel, ahol a behozott készülékek javítását szakképzett technikusaink gyorsan és hatékonyan elvégzik. Disztribútorként közvetlen kapcsolatunk van a gyártóval, így kedvező áron vásárolhat nálunk eredeti alkatrészeket a meghibásodott készülékéhez. Az alkatrészek jelentős részét közvetlenül raktárkészletről ki tudjuk szolgálni, amennyiben a megrendelt alkatrész mégsem lenne készletünkön, abban az esetben azt rövid határidővel berendeljük. Ügyfeleink (külön térítés ellenében) expressz szállítást is igényelhetnek.
Szervizünk korlátozott számban rendelkezik kölcsönkészülékekkel, amelyeket igény esetén (a javítás idejére) a készlet erejéig Ügyfeleink rendelkezésére bocsájtunk. A feltételekről kérjük érdeklődjön Ügyfélszolgálatunkon.
Amennyiben igénybe szeretné venni szerviz szolgáltatásunkat, kérjük jelezze igényét a központi telefonszámon Ügyfélszolgálatunknak, írjon nekünk a email címre, vagy jelentse be készülékét a Hibabejelentés menüpontban.
A szerviz szolgáltatás igénybevétele előtt kérjük olvassa el a Szerviz Általános Szerződési Feltételeit, garanciális igény esetén a Jótállási feltételeket.
Országos szervizhálózat
Szervizpartnereinket folyamatosan képezzük, ezzel is garantálva a minőségi szolgáltatást ügyfeleink részére.
Garanciális szervizpontok
Amennyiben készüléke érvényes garanciával rendelkezik és meghibásodna, kérjük keresse fel az Önhöz legközelebb eső szerződött garanciális szervizpontot. Felhívjuk figyelmét, hogy garanciális javításra kizárólag a megjelölt minősített szervizpontok jogosultak.
Az aktuális garanciális szervizpontok elérhetőségét megtalálja a Szervizpontok menüpontban külön ikonnal jelölve.