GMAIL SMTP kiszolgálóval kapcsolatos változások
A Google 2022. május 31-e után már nem engedélyezi az eddig külső gyártótól származó eszközök és alkalmazások számára az smtp.gmail.com kiszolgáló használatát e-mail küldéshez az eddig megszokott módon, ugyanis megszünteti a "kevésbé biztonságos alkalmazások engedélyezése" funkció használatát, a felhasználó biztonsági beállításainál. Szerencsére, egyelőre lesz megoldás a kiszolgáló további használatára, egy valamivel bonyolultabb, de működő beállítás használatával.
Első körben a gmail -ben engedélyezni kell a kétfaktoros hitelesítést az adott fiókhoz, amit használni szeretnénk vagy amit eddig használtunk e-mail -be történő szkennelésre. Ha ez megvolt, akkor ez alatt a beállítás alatt megjelenik egy menüpont, amellyel alkalmazásjelszót hozhatunk létre különféle alkalmazásoknak. Ezt értelemszerűen be kell állítani, majd a kapott alkalmazásjelszót kell használni a Kyocera gépen az smtp beállításoknál az eddig beállított gmail fiók jelszava helyett. Minden más paraméter marad változatlan.
Részletek:
Gmail alkalmazásjelszó használata
Windows 10 operációs rendszer KB5000802 / KB5000808 / KB5000809 / KB5000822 frissítés után nyomtatáskor a számítógép kék halál képernyőt ad, vagy/és újraindul (2021.03.16)
A hibát a Microsoft a KB5001567 frissítéssel orvosolta, a Windows 10 ezen frissítésének telepítése után a KX illesztőprogram ismét rendeltetésszerűen működik. A Gépház/Frissítés és biztonság menüpontjában lehet a frissítésekre manuálisan rákeresni és ezzel siettetni, valamint ellenőrizni a frissítés telepítését.
Windows 10 operációs rendszer KB5000802 / KB5000808 / KB5000809 / KB5000822 frissítés után nyomtatáskor a számítógép kék halál képernyőt ad, vagy/és újraindul (2021.03.10)
Az említett frissítés a KX illesztőprogramokra van ilyen hatással, a 8.1.1109 verzióig bezárólag.
A hibát megszüntetni kétféleképpen lehet:
- El kell távolítani a kérdéses frissítést. Ezt a következő menüpontban lehet megtenni: Gépház - Frissítés és biztonság - Frissítési előzmények megjelenítése - Frissítések eltávolítása
- A KX drivert le kell cserélni más illesztőprogramra pl. KX_V4 driver
Legegyszerűbb megoldásként az elsőt javasoljuk, amíg vagy a Microsoft, vagy a Kyocera nem ad ki új frissítést.
Leírás a frissítésről, valamint a hibával kapcsolatos információk a Microsoft oldalán találhatók: Link
Windows 8.1, valamint Windows 10 operációs rendszereket érintő Illesztőprogram hiba
Amennyiben a fenti oprendszer verziókat használja és nincs kikapcsolva a "Hálózatra csatlakoztatott eszközök automatikus beállításának bekapcsolása" opció az alábbi helyen:
Vezérlőpult>>Minden Vezérlőpult Elem>>Hálózati és Megosztási Központ>>Speciális
Az esetben a windows update figyelmeztetés nélkül telepíti frissítések alkalmával a MS aktuális XPS illesztőprogramját.
A driver jelenléte (hiába van helyesen feltelepítve a Kyocera KX driver!) befolyásolja a nyomtatásokat.
1: Látja a nyomtatót, de nyomtatási parancs után a feladat a windows nyomtatási várólistáján marad.
2: Csak az első oldal kerül kinyomtatásra, ezután a printer PCL XL error üzenettel leáll.
3: A nyomtatás beállításait nem veszi figyelembe a driver. (betűméret, tájolás, példányszám, stb.)
Ha a leírt jelenséggel találkozik, első körben tiltsa le az automatikus beállítást a vezérlőpultban, (így többet nem ismétlődhet meg a hiba) majd egy Kyocera KX driver telepítővel TÁVOLÍTSA EL az összes, a nyomtatót érintő ilesztőprogramot, különösen az XPS kiterjesztésűt, a PC újraindítása után telepítse újra a KX Drivert.
------------ -------------- ------------ -------------- ------------
Amennyiben terméktámogatásra van szüksége, az alábbi lehetőségeket tudjuk biztosítani:
Team Viewer
A Team Viewer egy távoli irányításra, illetve csoportmunkára kifejlesztett szoftver. Segítségével a kollégánk rá tud kapcsolódni az Ön számítógépére, és hatékonyan tud segíteni az ilyen jellegű hibák megoldásában. Ön mindent fog látni, amit a kollégánk végez a gépén, és a munka elvégeztével, ha bezárja ezt a programot, a kapcsolat meg fog szakadni.
Kattintson a kék gombra, hogy letölthesse az Ön számítógépéhez tartozó kliens programot. Amennyiben Windows operációs rendszert használ, ez a letöltött állomány telepítés nélkül futtatható.
Online tudástár
A weboldal főmenüjének Támogatás menüpontja alatti, Tudástár almenüből érheti el. Ez egy folyamatosan bővülő infomáció-gyűjtemény, melynek célja, hogy egyaránt hasznos legyen végfelhasználó- és viszonteladó partnereink számára.
Amennyiben keresni szeretne a tudástár tartalmak között, a weboldal jobb felső részén található keresődobozba írja be a kívánt szót vagy kifejezést, és nyomja meg a billentyűzetén az Enter gombot. A találatokat tovább tudja majd szűrni úgy, hogy csak a tudástár témákban megjelenő találatokat mutassa a rendszer (bal oldali szűrők).
Központi hibabejelentő szám
Hívja fel a +36 1 273-0099-es telefonszámot, és mondja el kollégánknak a hibajelenséget.
Előnye:
- azonnali szóbeli kommunikáció, amennyiben a problémát ismerő kollégánk az adott pillanatban elérhető